کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 08 آذر 1394
  • , ,
  • 1215 بازدید
  • 0 نظر

صدرنشینی سیتی با شکست ساوتهمپتون

منچستر سیتی برای باز پس گیری رتبه ی صدر نشینی خود در لیگ برتر انگلیس در هفته چهاردهم؛ در ورزشگاه خانگی خود به تقابل با ساوتهمپتون پرداخت که در پایان با کسب این 3 امتیاز با ارزش به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

به ادامــــــــــــــــــــــــه مــــطلب بروید


سیتی توانست با نتیجه ی 3-1 ساوتهمپتون را از مغلوب نماید و به صدر جدول لیگ برتر بازگردد.

شاگردان مانوئل پیگیرینی باید در هفته چهاردهم لیگ جزیره برای رسیدن دوباره  به صدر جدول باید به مصاف ساوتهمپتون می رفتند، دیداری مهم برای سیتیزن ها که از اهمیت ویژه ای برای آنها برخوردار بو، سیتیزن ها در آخرین دیدار خود با نتیجه ی 1-0 برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب شده بودند.

در جریان این دیدار در دقیقه ی 9 کوین ده بروین موفق شد گل برتری را برای سیتی به ثمر برساند تا این این تیم از حریف خود پیش بیافتد، پس از آن در دقیقه ی 20 فابیان دلف توانست اختلاف برتری را برای منچستر سیتی افزایش دهد، پس از آن در دقیقه ی 49 شاین لانگ توانست یکی از گل های خورده را برای ساوتهمپتون جبران نماید تا اختلاف به حداقل برسد، و در نهایت در دقیقه ی 70 الکساندر کلاروف توانست گل سوم را برای سیتی به ثمر برساند تا در پایان شاکردان پیگرینی با نتیجه ی 3-1 پیروز میدان باشند.

منچستر سیتی با کسب این 3 امتیاز 29 امتیازی شد و به رتبه ی صدر جدول لیگ برتر انگلیس دست یافت، ساوتهمپتون نیز  پس از این شکست در رده هشتم جای گرفت.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها