کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • شنبه 20 شهریور 1400
  • , ,
  • 892 بازدید
  • 0 نظر

 لستر 0 - 1 منچسترسیتی؛ شب درخشان پرتغالی‌ها

منچسترسیتی در دیداری دشوار و نزدیک با یک گل موفق به غلبه بر لستر شد

http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

نچسترسیتی در شبی که فرصت های خوبی را از دست داد و البته شاهد حملات سنگین لسترسیتی نیز بود، با تک گل برناردو سیلوا در نیمه دوم موفق به کسب این سه امتیاز حساس شد.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و  در دقیقه ششم روی ارسال خوب برناردو سیلوا هم می توانست به گل اول دست یابد، اما کسپر اشمایکل با عکس العمل تماشایی خود ضربه سر گابریل ژسوس را دفع کرد و این موقعیت از دست رفت.

 

دقایقی بعد این بار جیمی واردی با گذر از سد آیمریک لاپورت و ارسال زمینی خود برای لسترسیتی فرصت سازی کرد، اما ابتدا ادرسون ضربه بارنز را دفع کرد و در ریباند نیز کایل واکر مقابل ضربه مدیسون ایستادگی کرد.

در دقیقه 20 برناردو سیلوا با توپربایی خود در میانه میدان فرصت خوبی برای زدن گل اول سیتی داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان لسترسیتی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.


در اواخر نیمه اول سیتی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ابتدا ضربه سر روبن دیاس و در ریباند ضربه فران تورس از فاصله ای نزدیک به بازیکنان لستر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 44 جک گریلیش با حرکت تماشایی خود برابر گابریل ژسوی فرصت خوبی مهیا کرد، اما اشمایکل ضربه این بازیکن را دفع کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم جیمی واردی با حرکت تماشایی خود می توانست زمینه ساز گلزنی لستر لقب بگیرد، اما ضربه سر بارنز دقیق نبود و راهی به دروازه سیتی پیدا نکرد.

 

اما در دقیقه 61 این سیتی بود که به گل اول دست یافت. رودری در گوشه محوطه جریمه لستر صاحب موقعیت شد و اقدام به ضربه زدن کرد، اما اشماییکل توپ او را دفع کرد و در ریباند برناردو سیلوا موفق شد دروازه لسترسیتی را باز کند.

 

در دقیقه 72 این بار کایل واکر پیش تاخته خودش برای باز کردن دروازه لسترسیتی اقدام کرده و به سمت دروازه این تیم شلیک کرد، اما ضربه او با مهار کسپر اشمایکل همراه شد.

 

در دقیقه 80 کیلیچی ایهیناچیو فاصله ای تا باز کردن دروازه سیتی نداشت، اما ادرسون با خروج خود به خوبی در مقابل این بازیکن ایستادگی کرده و دروازه تیم خود را نجات داد. در لحظات پایانی ضربه گریلیش از فاصله نزدیک را اشمایکل به خوبی مهار کرد تا بازی با همان نتیجه 0-1 به سود سیتی تمام شود.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها