کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • دوشنبه 16 شهریور 1394
  • , ,
  • 1868 بازدید
  • 0 نظر

اطلاعاتی از استادیوم اتحاد

اطلاعاتی از ورزشگاه بزرگ اتحاد براتون آماده کردم امیدوارم لذت ببرید

به ادامــــــــــــــــــــــــه مــــطلب بروید

http://up.mcfcfans.ir/view/666782/EtihadInformation.jpg

ورزشگاه اتحاد ورزشگاه خانگی تیم منچستر سیتی است

ورزشگاه شهر منچستر در منچستر انگلستان، که به دلایل اسپانسری، به ورزشگاه اتحاد نیز معروف است، ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال منچستر سیتی می‌باشد. به دلیل فعالیت‌های ساخت و توسعه، در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵، ظرفیت ورزشگاه به ۴۶۷۰۸ نفر کاهش یافته است. از اوت ۲۰۱۵، ظرفیت آن به ۶۲۰۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد و این ورزشگاه به دومین ورزشگاه بزرگ فوتبال در انگلستان و نهمین ورزشگاه بزرگ در بریتانیا تبدیل خواهد شد.

منطقه شهرک ورزشی، با یک ورزشگاه بزرگ‌تر، به عنوان میدان ورزشی اصلی شهر منچستر در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۰ در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت منچستر به عنوان شهر میزبان برگزیده نشد.در پیشنهاد مربوط به بازی‌های مشترک‌المنافع ۲۰۰۲، ظرفیت ورزشگاه ۳۸۰۰۰ نفر طراحی شد و قرار بود بعدا به ۴۸۰۰۰ نفر افزایش یابد. شرکت ساخت‌وساز جان لینینگ با بودجه ۱۱۲ میلیون پوند، وظیفه ساخت این ورزشگاه را به عهده گرفت و طراحی و مهندسی آن به دست آروپ صورت گرفت. این طراحی شامل یک سقف بسیار زیبای کابل مانند بوده که به وسیله ۱۲ تیر خارجی و کابل‌های متصل، معلق شده است.

برای تضمین استفاده بعدی از این ورزشگاه پس از بازی‌های مشترک‌المنافع، باشگاه ورزشی منچستر سیتی در سال ۱۹۹۸ با شورای شهر منچستر به توافق رسید تا این ورزشگاه به جای ورزشگاه ماین رود، به ورزشگاه خانگی این تیم تبدیل شود. تبدیل یک زمین دو و میدانی به یک ورزشگاه فوتبال، ۲۲ میلیون پوند برای شورا و ۲۰ میلیون پوند برای باشگاه منچستر سیتی هزینه داشت. باشگاه در تابستان ۲۰۰۳ به خانه جدید خود نقل مکان کرد.

علاوه بر بازی‌ها، این ورزشگاه میزبان فینال جام یوفا ۲۰۰۸، بازی‌های بین‌المللی تیم ملی فوتبال انگلستان بازی‌های راگبی ۱۳ نفره، مسابقات جهانی بوکس و کنسرت‌های موسیقی بوده است،و در آینده میزبان جام جهانی راگبی ۲۰۱۵ خواهد بود.[


در مارس ۲۰۱۴، کار توسعه سقف جنوبی آغاز شد و بخش تخریب آن در طول تابستان به انجام رسید تا سایر اقدامات در طول فصل صورت گیرند. این ساخت و ساز تا آغاز فصل ۲۰۱۵/۲۰۱۶ به پایان خواهد رسید و ظرفیت ورزشگاه به ۵۵۰۰۰ افزایش خواهد یافت. این توسعه با تکمیل پردیس اتحاد، دانشکده فرک شش کونل، و مرکز اجتماع مصادف خواهد بود که هزینه بخشی از آن را باشگاه منچستر سیتی تامین می‌کند

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها