کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • شنبه 06 شهریور 1395
  • , ,
  • 817 بازدید
  • 0 نظر

نامه خداحافظی براوو از بارسلونا

کلودیو براوو، پس از ترک بارسا و عقد قرارداد با باشگاه منچسترسیتی، نامه ای خطاب به هواداران و کادر فنی بارسلونا نوشته و آن را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

 

 

روز گذشته کلودیو براوو پس از 2 سال حضور در بارسلونا با قراردادی 4 ساله راهی منچسترسیتی شد. وی پس از ترک نیوکپ با انتشار نامه ای از هواداران و باشگاه بارسلونا خداحافظی کرد.

متن نامه:

می خواهم این نامه را بنویسم تا هرآنچه در لحظه خداحافظی با باشگاه بزرگی همچون اف سی بارسلونا از ذهنم عبور می کند را به قلم بیاورم. باشگاهی که دو سال با افتخار در آن نقش آفرینی کردم. مایه افتخار است این که در طول دوران حضور در این باشگاه، موفق به کسب 8 جام قهرمانی در میان 10 عنوان قابل دسترس شدم. در این دو سال همچنین کوپا آمریکا را همراه با تیم ملی کشورم، شیلی به دست آوردم. به راحتی می توانم بگویم که آن دو سال را فراموش نکرده و تا همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد.

 

ولی در ورزش، اینطور نیست که دو طرف همیشه تمایلات یکسانی را در راه یک هدف داشته باشند و من اکنون به دنبال یک ماجراجویی دیگر با شور و اشتیاق و نیز امید به کسب موفقیت هستم.

 

خب، می خواهم از کادر فنی باشگاه بارسلونا تشکر کنم. از اینکه لحظاتی را با بزرگترین بازیکنان سپری کردم و از تک تک افراد حاضر در باشگاه عشق دریافت نمودم و صد البته محبت هواداران را در هر لحظه می دیدم، سپاسگزارم.

 

می توانم بگویم که آنجا را همانند خانه خود می دانم و بارسلونا همیشه در قلبم جای دارد. برای شما آرزوی موفقیت دارم و بسیار قدردان شما هستم.

 

زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا

 

کلودیو براوو

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها