کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • جمعه 01 مرداد 1395
  • , ,
  • 785 بازدید
  • 0 نظر

معرفی اسطوره ها:کالین بل

اسطوره باشگاه منچستر سیتی کالین بل
394 بازی و117 گل برای منچستر سیتی
پست: هافبک دفاع
او در تمام شهر منچستر به پادشاه معروف است.کمتر هافبک دفاعی را می توان نام برد که به اندازه کالین بل گل برای تیمش به ثمر رسانده باشد....

 

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

 

سیتی زمانی که می خواست در سال ۱۹۶۶ او را از تیم بری خریداری کند با مشکلاتی روبرو شد. از یک طرف سیتی دچار مشکلات مالی شده بود و توانایی خرید کالین را نداشت و از آن طرف هم بازی بل در تیم بری در مورد او این چنین مصاحبه کرد:

"او نمی تواند با سر بازی کند، نمی تواند پاس صحیح بدهد، او نا امید کننده است."

پس از این مصاحبه کالین بل در سکوهای گیگ لن شروع به گریه کردن کرد اما سیتی بر خلاف مصاحبه های گوناگون بر علیه وی در سال ۱۹۶۶ وی را خریداری کرد.بل دارای قدرت بدنی بالا و سرعت فوق العاده زیادی بود، تکل های او اکثرا صحیح بود و یک گلزن ماهر نیز بود. خطای عمد و شرم آور بازیکنی از یونایتد به نام مارتین بوچان باعث شد کالین دچار مصدومیت وحشتناک از ناحیه زانو شود و هرگز بهبود نیابد و سیتی نیز تا سال ها این هافبک بزرگ را از دست داد تا این که در سال ۱۹۷۷ او شروع رؤیایی دیگر در روز Boxing Day داشت که هنوز مردم در مورد آن روز صحبت می کنند.
وی در تاریخ ۲۲ مه ۱۹۶۸ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال سوئد انجام داد و با حضور در ۴۸ بازی ملی، در تاریخ ۳۰ اکتبر ۱۹۷۵ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال چکسلواکی برگزار کرد.این بازیکن توانسته در بازی‌های ملی، ۹ گل به ثمر برساند.

http://up.mcfcfans.ir/view/1465849/Kalinbel.jpg


دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها