کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads

پیش بازی منچسترسیتی-وستهام

دو تیم منچسترسیتی و وست‌هام یونایتد، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 
 
 

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

 

وستهام تا به اینجا مقابل آرسنال و لیورپول موفق به کسب امتیاز شده و امیدوار است اولین تساوی یا شکست سیتیزن ها را رقم بزند.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در لیگ برتر عملکردی فوق‌العاده داشته اند و آماری استثنایی از خود به جای گذاشته اند. سیتیزن‌ها در 5 بازی اخیر خود در لیگ، 5 پیروزی کسب کرده اند و همچنین در این 5 پیروزی، گلی دریافت نکرده اند. با این حال، سیتی باز هم در لیگ قهرمانان ناکام بود و مقابل یوونتوس در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2-1 شکست خورد. حال آنها کار سختی مقابل وستهام خواهند داشت که پیش از این موفق به شکست آرسنال و لیورپول شده است.حضور سرخیو آگوئرو، ستاره سیتی در این دیدار هنوز قطعی نیست و پابلو زابالتا، فرناندو، فابین دلف و گائل کلیشی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

وستهام

شاگردان استاون بیلیچ با کسب 9 امتیاز از 5 بازی، در رده ی پنجم جدول لیگ قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و دو تساوی کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. وستهام در هر 3 پیروزی خود، موفق به کلین شیت نیز شده است. با این حال، آمار چکش ها مقابل سیتی خوب نیست. در حقیقت، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی برای سیتی و 1 پیروزی برای وستهام به دست آمده است. بیلیچ برای دیدار امروز، اوگبونا و الکس سانگ را در اختیار نخواهد داشت ولی والنسیا پس از مدت‌ها به لیست 18 نفره بازگشته است.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها