کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • دوشنبه 30 شهریور 1394
  • , ,
  • 797 بازدید
  • 0 نظر

پیگرینی: بازی در مقابل تیم های لیگ برتری سخت و دشوار است

مانوئل پیگرینی که  شنبه شاگردانش در هفته ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمان خود، وستهام شدند، با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت....

 

به ادامـــــــــــــــــه مــــــــــــطــــــــلـــــب برویــــــد

 

-

ناراحتم، چون سه امتیاز مهم خانگی را از دست دادیم. وستهام پیش از این بازی دو برد خارج از خانه مقابل آرسنال و لیورپول کسب کرده بود، از این رو می‌ دانستم که کار ساده‌ای نخواهیم داشت، ولی ما به سادگی دو گل خوردیم و اجازه دادیم که وستهامی‌ ها در نتیجه از ما پیش بیفتند.

-


وی افزود:

-

در دو بازی قبلی ما تمرکز و قدرتی را که در پنج بازی اول‌مان به نمایش گذاشتیم، نداشتیم. ما همان کاری را کردیم که در بازی مقابل یوونتوس انجام دادیم. وستهام تنها دو موقعیت گلزنی در طول بازی داشت و به دو گل هم رسید. ما باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم. برای رسیدن به پیروزی باید گل زد و ما به هدف‌ مان نرسیدیم. منچسترسیتی بر خلاف 45 دقیقه نخست، در نیمه دوم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. به هر حال ما آن طور که باید در خانه‌ مان هجومی نبودیم.

-


سرمربی منچستر سیتی در ادامه عنوان کرد:

-

ما اشتباهات خود را تصحیح کردیم، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، موقعیت‌ های زیادی هم روی دروازه وستهام خلق کردیم، ولی موفق به گلزنی نشدیم. با دو گلی که خوردیم، تحت‌ فشار قرار گرفتیم. به هر حال همانند همیشه بازی مقابل هر تیم لیگ برتری دشوار است، چون همه تیم‌ ها بازیکنان خوبی دارند.

-


پیگرینی که در خصوص وضعیت داوید سیلوا گفت:

-

نمی‌ خواهم بهانه‌ تراشی کنم و شکست‌ مان را به غیبت داوید سیلوا ربط بدهم. سیلوا در جریان گرم کردن، از ناحیه کشاله ران آسیب دید و عضلاتش سفت شد، به طوری که نمی‌ توانست بازی کند.

-


پیگرینی در پایان خاطرنشان کرد:

-

هرگز بر این باور نبوده‌ ایم که پس از پنج پیروزی قهرمان رقابت‌ ها خواهیم بود. ما همیشه تنها روی بازی بعدی خود تمرکز داریم. هفته دشواری در لیگ قهرمانان داشتیم و این بازی را هم به وستهام واگذار کردیم. هنوز 96 امتیاز دیگر باقی مانده است که برای پیروزی در آنها بازی خواهیم کرد. به هر حال راه زیادی باقی مانده و باید در بازی سه‌ شنبه شب واکنش خوبی از خود مقابل ساندرلند در دور سوم از جام اتحادیه انگلیس نشان بدهیم.

-

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها