کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • شنبه 15 اسفند 1394
  • , ,
  • 866 بازدید
  • 0 نظر

منچسترسیتی 4-0 استون ویلا؛ امیدهای پیگرینی دوباره زنده شد

 

منچسترسیتی با غلبه بر تیم بیستم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس 50 امتیازه شد تا امیدهای شاگردان پیگرینی برای فتح لیگ برتر دوباره زنده شود.


دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه اتحاد و به قضاوت لی میسون به مصاف هم رفتند که در پایان آبی پوشان منچستری با یک پیروزی پرگل تیم آخر جدول را شکست دادند.

 

تا پیش از این دیدار منچستر سیتی با 47 امتیاز چهارم بود و استون ویلا نیز که یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به شمار می رود با 16 امتیاز در جایگاه بیستم قرار داشت.

 

در این مسابقه ، منچستری ها در نیمه اول موفق به گشودن دروازه ویلا نشدند، اما در نیمه دوم شرایط طور دیگری بود، تنها سه دقیقه پس از شروع بازی در این نیمه یحیی توره روی پاس داوید سیلوا اولین گل بازی را به نام خود ثبت کرد. 2 دقیقه بعد نوبت به سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن این فصل سیتی در لیگ رسید، دقیقه 60 آگوئرو یک بار دیگر با پاس داوید سیلوا حساب کار را 3-0 کرد تا خیال پیگرینی بابت این برد خانگی راحت شود. پس از 6 دقیقه رحیم استرلینگ با پاس خسوس ناواس گل چهارم را زد. در دقیقه 71 این بازی آگوئرو بهترین فرصت را به دست آورد تا خودش را سه گله کند اما نتوانست ضربه پنالتی را به گل پنجم سیتی بدل کند تا در پایان بازی با همان حساب 4-0 به پایان برسد.

 

 

 

 

آمار بازی

-

 

ترکیب دو تیم

-

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها