کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • چهارشنبه 04 اسفند 1395
  • , ,
  • 783 بازدید
  • 0 نظر

گواردیولا: بازگشت فوق العاده ای داشتیم

سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی مقابل موناکو به تمجید از روحیه جنگندگی بازیکنانش پرداخت

 

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید


گواردیولا معتقد است کار صعود تیمش هنوز قطعی نشده و اگر در بازی برگشت نتوانند گلزنی کنند شانسی برای راه یافتن به مرحله بعد نخواهند داشت.

ما از نظر ذهنی پایدار بودیم. بازیکنان باتجربه و جوانان تیم امشب شگفت انگیز بازی کردند. تجربه این بازی در آینده به ما خیلی کمک می کند. موناکو سابقه بیشتری نسبت به ما در این جام دارد و این بازی به ما برای یاد گرفتن و پیشرفت کردن کمک می کند. البته هر چیزی ممکن است در موناکو رخ دهد و ما باید آنجا گل بزنیم.

دوست دارم ببینیم چند تیم این فصل می توانند مقابل موناکو کلین شیت کنند. آن ها بازیکنان فوق العاده ای دارند و می توانند میلیون ها بار گلزنی کنند. تا به حال ندیدم تیمی مثل موناکو با 6 یا 7 بازیکن حمله کند. حالا هر دو تیم با هم آشنا شدند و تاکتیک هایشان را مقداری تغییر خواهند داد. اگر در فرانسه گل نزنیم، حذف می شویم.

نمی توانم انکار کنم که بازی خاصی را شاهد بودیم. باید به بازیکنان تبریک گفت. ما نسبتا خوب حمله کردیم هر چند پاسکاری مان در بعضی دقایق کند بود اما کارمان آسان نبود چون موناکو تیم سازماندهی شده ای است. ما مقابل بازیکنانی فوق العاده که در ضد حملات سریع بودند بازی کردیم. اگر نتوانید بازی و به خصوص ضد حملات را کنترل کنید شرایط سختی خواهید داشت. روی گل اول و دوم اشتباه کردیم و باید پیشرفت کنیم. درس امشب این بود که هیچ وقت تسلیم نشویم. در بعضی صحنه ها خوش شانس بودیم اما در نیمه اول هم بد شانسی آوردیم.

ما در بازی برگشت تنها به حمله فکر می کنیم. موناکو در این فصل بیش از 80 گل زده و با تعداد نفرات زیادی حمله می کند. آن ها از نظر فیزیکی قوی هستند و تیم بسیار خوبی محسوب می شوند و برای همین در صدر لوشامپیونه قرار دارند. به همین دلایل است که باید به ما اعتبار داده شود. نتیجه نسبتا خوبی گرفتیم و هنوز زنده هستیم. شرایط می توانست بهتر و یا بدتر باشد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها