کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • دوشنبه 09 مرداد 1396
  • , ,
  • 673 بازدید
  • 0 نظر

خطر جدی بیخ گوش باشگاه منچستر سیتی!

اتحادیه یوفا بار دیگر به دلیل رعایت نکردن اخلاق جوانمردانه مالی ، به باشگاه منچستر سیتی مظنون شده است و در حال بررسی خرید های این باشگاه است.


http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

مالکان پولدار باشگاه منچستر سیتی در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی 2017 بنا به درخواست پپ گواردیولا خر جای بسیاری را کردند و بازیکنان مهمی را نیز در این راستا جذب کردند، مسئله ای که تا حدی به سود کادر فنی و تا حدی به ضرر مالکان باشگتاه شده است!

 

طبق آخرین گزارشات رسیده، باشگاه منچستر سیتی در حال حاضر از سوی اتحادیه یوفا در حال بررسی است تا میزان خرج های آنان در بازار نقل و انتقالات تابستانی مورد تحقیق قرار بگیرد تا در صورت اثبات رعایت نکردن قوانین مالی یوفا، جریمه و حتی محروم شوند!

 

دو باشگاه منچستر سیتی و پاری سن ژرمن  در سه فصل گذشته ، به همین دلیل از سوی یوفا با جریمه سنگین روبرو شدند که با گذشت یوفا، آنها از لیست سیاه یوفا دربیایند اما حالا پس از 3 سال بار دیگر در آستانه حضور در آن قرار داند.

 

باشگاه منچستر سیتی تا به اینجای کار چیزی در حدود 220 میلیون یورو هزینه کرده است که در صورت خرید الکسیس سانچز این مبلغ به 300 میلیون یورو خواهد رسید که قطعا بخش زیادی از این پول غیر قابل برگشت خواهد بود تا شامل جریمه یوفا شوند!

 

پاری سن ژرمن نیز با خرید نیمار دچار این دردسر خواهد شد، چرا که مبلغ بند آزاد سازی قرارداد نیمار  222 میلیون یورو ارزش دارد و این هزینه قطعا بار سنگینی را بر روی دوش آنها از سوی یوفا خواهد گذاشت.

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها