کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • سه شنبه 10 مرداد 1396
  • , ,
  • 556 بازدید
  • 0 نظر

گیگز: منچسترسیتی می تواند قهرمان لیگ جزیره باشد

رایان گیگز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ داشگاه منچستر یونایتد بر این عقیده است که منچستر سیتی بخت اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است


http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

رایان گیگز ستاره ولزی اسبق باشگاه منچستر یونایتد که تمام عمر خود را وقف باشگاه  کرده است در پیش بینی جالب خود، شانس منچستر سیتی را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را بیشتر از سایر تیم ها دانست.

 

گیگز در این باره گفت: با توجه به شرایطی که مشاهده می شود، فکر می کنم منچستر سیتی شانس اول قهرمانی را خواهد داشت، این تنها یک حدس نیست بلکه بررسی شرایط است، آنها به هماهنگی رسیده اند و می دانند که چگونه باید خواسته های پپ گواردیولا را اجرا کنند.

 

تصور کنید بازیکنانی همچون آگوئرو، ژسوس ، سانه، سیلوا و دی بروینه و استرلینگ را در تیم خود دارید، آیا این تیم ترسناک نخواهد بود؟ فکر می کنم حضور آنها بی تاثیر در موفقیت هایشان نباشد. البته هنوز موفقیت بزرگی کسب نشده است اما باور من اینگونه است که آنها روند بسیار خوبی را طی می کنند.

 

در خط دفاع سیتی بسیار تقویت شده است و می توانید این مسئله رات با توجه به خرید هایشان ببینید، و البته آنها کمپانی را هم در خدمت خود خواهند داشت که می توانند تجربه هایش را در اختیار بازیکنان جدید قرار بدهد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها