کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • سه شنبه 04 مهر 1396
  • , ,
  • 572 بازدید
  • 0 نظر

منچستر سیتی 2_0 شاختار دونتسک

منچستر سیتی موفق شد در دیدار خانگی خود برابر شاختار دونتسک به پیروزی ارزشمند خانگی دست پیدا کند تا صدر نشینی گروه F را همچنان در اختیار داشته باشد.


http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

منچستر سیتی که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در قامت تیمی مدعی ظاهر شده است، توانست در دومین گام خود در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری نفس گیر و جنجالی با نتیجه 1_0 از سد شاختار دونتسک عبور کند تا رتبه صدرنشینی گروه F را در مالکیت خود داشته باشد.

 

دو تیم با ترکیب ذیل در میدان حاضر شدند:

 

منچستر سیتی: ادرسون- استونز- واکر- اوتامندی- دلف- فرنادینیو- سیلوا- دی بروین- سانه- گابریل- آگوئرو

 

شاختار دونتسک: پیاتوف- بوتکو- اردتس- راکیتیچکی- اسماعیلی- استپنکو- فرد- تایسون- مارلوس- برنارد- فریرا

 

در جریان این دیدار حساس در دقیقه 48 کوین دی بروین موفق شد گل ابتدایی منچستر سیتی را به ثمر برساند تا نتیجه کار 1-0 به سود سیتزن ها رقم بخورد و کار برای شاگردان پپ گواردیولا آسان تر دنبال شود.

 

در ادامه شاگردان گواردیولا صاحب  یک ضربه پنالتی در دقیقه 72 شدند که سرخیو آگوئرو در دقیقه 72 قدر آن را ندانست تا با هدر دادن آن، نتیجه کار کما فی سابق 1-0 باقی بماند تا در نهایت در دقیقه 90 رحیم استرلینگ بتواند گل دوم را برای سیتی به ثمر برساند تا گل دوم سیتی پایان بخش دیدار دو تیم منچستر سیتی و شاختار دونتسک باشد.

 

منچستر سیتی با کسب این 3 امتیاز 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه F قرار گرفت، شاختار دونستک نیز با همان 3 امتیاز گذشته به دلیل تفاصل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده سوم گروه جای گرفت.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها