کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 13 دی 1394
  • , ,
  • 870 بازدید
  • 0 نظر

پیروزی دشوار سیتی در خانه واتفورد

 در ادامه دیدار های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستر سیتی و واتفورد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان مانوئل پیگرینی موفق به کسب پیروزی برابر میزبان خود شدند.

به ادامه مطلب بروید

در شرایطی که منچستر سیتی در هفته ی های گذشته با بدشانسی روبرو شده است و نتوانسته است در کورس رقابت بالا نشینان لیگ برتر خود را به صدر برساند، در هفته بیستم باید به مصاف واتفورد می رفت، واتفوردی که در خانه بسیار خطرناک ظاهر می شود.

 

منچستر سیتی تا پیش از این دیدار با 36 امتیاز  در رده سوم جدول جای داشت و در صورت پیروزی می توانست خود را به فاصله 3 امتیازی صدر جدول برساند، واتفورد نیز با 29 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته بود.

 

در جریان این دیدار ابتدا در دقیقه ی 55 الکساندر کلاروف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه ی کار 1-0 به سود واتفورد رقم بخورد، پس از آن در دقیقه ی 82 یحیی توره توانست گل تساوی بخش را برای سیتی به ثمر برساند تا کار به تساوی کشیده شود و در نهایت در دقیقه 84 سرخیو آگوئرو موفق شد گل پیروزی بخش را برای سیتی به ثمر برساند تا در نهایت منچستر سیتی با نتیجه 2-1 پیروز میدان باشد.

 

در پایان منچستر سیتی با کسب این 3 امتیاز 39 امتیازی شد و در همان رتبه سوم خود به کارش ادامه داد، واتفورد نیز کما فی سابق در همان رتبه خود باقی ماند.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها